Меню сайта
Категории раздела
Положение // Календарь турниров [5]
СВЕЖИЕ НОВОСТИ
[21.08.2017][Область//Укрина]
Рейтинг гравців України, дисципліна "501 DO" (станом на 01.09.2017) (0)
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Среда, 23.10.2019, 22:52
Приветствую Вас Гость

Календари турниров

Главная » Статьи » Положение // Календарь турниров

ПРАВИЛА ЗМАГАНЬ З ДАРТСУ ФЕДЕРАЦІЇ ДАРТСУ УКРАЇНИ
ПРАВИЛА
ЗМАГАНЬ З ДАРТСУ ФЕДЕРАЦІЇ ДАРТСУ УКРАЇНИ

1. Загальні положення.
1. 1. Дія Правил.
1. 1. 1. Ці Правила поширюються на всі змагання з дартс, які проводяться в Україні під егідою Федерацїї.
1. 1. 2. Правила можуть доповнюватися, змінюватися згідно з п. 6. 1. Цих Правил з подальшим оприлюдненням змін.
1. 1. 3. Жоден пункт Правил не може бути відмінено організацією, що складає Положення про змагання, а також суддівською колегією, що проводить змагання.
1. 1. 4. Питання, які не передбачені цими Правилами, вирішує головна суддівська колегія, сформована згідно п. 3.6.4. цих Правил.
1. 1. 5. Ці Правила діють до набрання чинності їх нової редакцією.
1. 2. Визначення термінів.
Для спрощення в Правилах використовуються такі терміни:
- Федерація - Федерація Дартс України (ФДУ) або її структурні підрозділи;
- Організатор – фізична або юридична особа або група осіб, що призначаються Федерацією для виконання певних функцій з проведення змагань з дартс;
- Комісар - представник Федерації, відповідальний за проведення змагань відповідно до цих Правил;
- Гравець - одна людина, що бере участь у змаганнях;
- Команда - кілька гравців, що спільно беруть участь у змаганнях;
- Рефері - особа, призначена для суддівства на змаганнях, у тому числі поруч з ігровою мішенню або на сцені. У число Рефері включаються інформатори та контролери змагань;
- Учасник – гравець, пара, змішана пара або команда, що бере (беруть) участь у змаганнях;
- Колектив – сукупність учасників змагань, тренерів та інших офіційних представників від однієї організації;
- Маркер - особа, призначена для ведення рахунку на табло, біля ігрової мішені або на сцені. У число маркерів входять ті особи, які відповідають за підрахунок очок в ході гри;
- Реєстратор рахунку - особа, призначена для занесення в протокол змагань всіх результатів і особливостей гри. Форма протоколу є офіційним бланком;
- Лег - одна гра на списання очок або виконання вправи;
- Сет - гра, що складається з двох або більше легів, де переможець визначається за кількістю виграних легів або за сумою очок легів.
2. Види і характер змагань.
2. 1. Схеми проведення змагань.
2. 1. 1. Змагання з дартс проводяться за правилами і в ігровому форматі, передбаченому Положенням про змагання. Організатор може змінювати ігровий формат у порядку, визначенному таким Положенням.
2. 1. 2. Змагання за характером проведення можуть бути особистими, парними, мікстом (змішаними парами) та командними. В окремих випадках допускається проведення змагань іншого характеру.
2. 1. 3. Програма, характер, терміни і місце проведення змагань визначаються Положенням про змагання.
2. 1. 4. Федерація або уповноважені нею особи залишають за собою право змінювати або переносити дати, місця проведення раніше запланованих змагань, додатково повідомивши про відповідні зміни.
2. 1. 5. Організатор турніру має право змінювати час проведення і регламент турніру в порядку, встановленому Положенням про змагання.
2. 1. 6. Якщо не встановлено інше, то всі змагання складаються з двох етапів – групового турніру та плей-офф.
2. 1. 7. Спеціальні змагання або додаткові ігри, що проводяться поміж учасниками змагань для розподілу місць в групі можуть проводитися за іншими схемами.
2. 1. 8. Організатори змагань у разі необхідності мають право провести додаткові матчі з метою доведення кількості гравців до числа, що відповідає формулі турніру.
2. 1. 9. Рішення з питань застосування цих Правил гри в будь-якому змаганні, що проводиться під егідою Федерації, повинні прийматися офіційно призначеним Організатором, і його рішення повинні бути остаточними і обов'язковими для всіх сторін.
2. 2. Дисципліна «501».
2. 2. 1. Дисципліна «501» є основною грою на на офіційних змаганнях.
2. 2. 2. Починаючи із заздалегідь встановленої кількості очок - 501, учасники гри за допомогою послідовного списання очок намагаються першими досягти залишку 0 очок.
2. 2. 3. На різних змаганнях організатори можуть встановлювати різний формат гри, систему початку і закінчення.
2. 2. 3. 1. Прямий старт – очки на початку гри зараховуються, незалежно від зони влучання;
2. 2. 3. 2. Пряме закінчення - можливе закінчення шляхом влучання у будь яку частину мішені, що відповідає залишку очок;
2. 2. 3. 3. Старт подвоєнням - списання починається тільки після влучання в будь-яку із зон подвоєння;
2. 2. 3. 4. Закінчення подвоєнням - завершення гри лише при точному попаданні в «бул-ай» або у зону подвоєння таким чином, щоб залишок скоротився до 0 очок.
2. 2. 4. При закінченні гри, коли учасник набрав більшу кількість очок, ніж ту, яка потрібна для завершення гри, в силу вступає правило перебору. Результат цієї серії кидків анулюється. У залишку залишається результат, зафіксований до цієї серії. Хід переходить іншому учаснику, що бере участь у грі.
2. 2. 5. При форматі гри, що передбачає закінчення подвоєнням, правило перебору вступає в силу також у разі, коли після серії кидків залишок учасника становить 1 очко.
2. 2. 6. Перемога в грі присуджується учаснику, що першим вразив зону, необхідну для закінчення гри. Випадок нічийного результату в грі «501» не передбачається.
2. 2. 7. Для перемоги в матчі треба виграти заздалегідь визначену кількість легів або сетів.
2. 2. 8. Гра «501» передбачає ряд варіантів, у яких списання може вестися з 101, 301, 701 або 1001 очка.
2. 3. Дисципліна «Крикет».
2. 3. 1. Класичний крикет – гра, в якій перемагає учасник, який набрав не менше очок, ніж у суперника, при цьому тричі першим вразивши всі встановлені зони.
2. 3. 2. У «Крикет» грають, використовуючи зони з 15 до 20 і «бул-ай».
2. 3. 3. Завдання гравців полягає в тому, щоб вразити необхідні зони по три рази («закрити» ці зони). При цьому влучання в подвоєння необхідної зони вважається за два влучення, а в потроєння необхідної зони – за три влучення.
2. 3. 4. Влучення в «бул-ай» вважається за два влучення в зону «бул», в зону «25» - за одне.
2. 3. 5. У разі, якщо учасник «закриває» зону першим, подальші влучення в цю зону, а також в її подвоєння та потроєння будуть приносити йому відповідну кількість очок до того часу, доки його суперник також «закриє» цю зону. Набір очок одним з гравців можливий лише після того, як він сам тричі вразив бажану зону і продовжується до того моменту, поки суперник тричі не вразить цю зону.
3. Організація, підготовка та проведення змагань.
3. 1. Організація змагань з дартс.
3. 1. 1. Федерація або її структурні підрозділи мають право на організацію будь-якого змагання з дартс в будь-якому місці України.
3. 1. 2. Регіональні структурні підрозділи Федерації мають переважне право на проведення турнірів під егідою Федерації у своєму регіоні.
3. 1. 3. Для проведення турнірів, назва яких містить слово «національний», необхідна письмова згода Федерації.
3. 1. 4. Фізична або юридична особа, призначена Федерацією для організації та проведення регіональних турнірів, що включають гравців з інших регіонів, повинна подбати про те, щоб уникнути збігу дати цього турніру з датою інших турнірів з дартс.
3. 2. Особливості припинення взаємодії з Федерацією.
3. 2. 1. Федерація залишає за собою право виключити будь-яку особу - члена Федерації з числа учасників одного, декількох або всіх змагань, що проводить Федерація, у разі, якщо ця особа буде визнана винною в порушенні правил Федерації або будь-якого пункту Статуту Федерації, інших положень, затверджених органами управління і структурними підрозділами Федерації. Таке виключення може бути ухвалене виключно після розгляду суті справи дисциплінарною комісією, що діє на підставі Статуту Федерації.
3. 3. Вимоги до організаторів змагань.
3. 3. 1. Всі офіційні змагання повинні проводитися у приміщенні, що виключає наявність потоків повітря, що впливають на політ дротиків.
3. 3. 2. Проведення офіційних турнірів допускається тільки на мішенях і дартс-автоматах затвердженого зразка.
3. 3. 3. Організатор має забезпечити наявність приладдя для ведення рахунку (розмір таблиці не менш 30х42 см) в безпосередній близькості від мішені та/або інших технічних засобів.
3. 3. 4. Відстань між двома розташованими поруч мішенями має бути не меншою за 150 см.
3. 3. 5. Довжина та ширина щиту, на якому встановлено мішень, повинні бути не менші за 70 см.
3. 3. 6. Мішені мають бути освітлені джерелами світла потужністю не менше 100 Вт , що не дають тіні від дротиків з відстані не більше 70см.
3. 3. 7. Система освітлення повинна передбачати захист очей гравця, що виконує кидки.
3. 3. 8. Рубіж кидка позначається прямокутним бруском висотою не більше 3,8 см і завдовжки не менше 61 см. Цей брусок повинен знаходитися від мішені на мінімальній відстані, з якої дозволено проводити кидки. Це відстань, обчислювана по прямій лінії, що проходить від задньої грані бруска вздовж підлоги до перпендикуляра, опущеного на підлогу з центру «бул-ай» мішені і становить 237 см.
3. 3. 9. Відстань по діагоналі від центру «бул-ай» до задньої грані бруска (у місці дотику бруска з підлогою) повинна бути 293см.
3. 3. 10. Організатор зобов’язаний розробити Положення про змагання відповідно до календарного плану, узгодити його з Федерацією і не менше, ніж за 30 днів до початку змагань, оприлюднити його.
3. 3. 11. Організатор повинен призначити свого представника, безпосередньо відповідального за проведення змагання, з узгодженням його кандидатури в Федерації.
3. 3. 12. Завданням Організатора є своєчасне вирішення питання матеріально - технічного та медичного забезпечення, фінансування, бронювання готелю для учасників і суддів з інших міст.
3. 3. 13. Організатор повинен сформувати суддівську колегію і, за погодженням з Федерацією, призначити головного суддю і головного секретаря змагань.
3. 3. 14. Організатор повинен забезпечити відповідне кількості гравців число мішеней і суддівство на них згідно нормі не більше 6 чоловік на одну мішень.
3. 4. Вимоги до дротика.
3. 4. 1. Кожен учасник використовує для кидків свої власні дротики, довжина яких не повинна перевищувати 30,5 см а вага повинна бути не більше 50 грамів - при грі на класичних мішенях, і не більше 20 грамів - при грі на дартс-апаратах.
3. 4. 2. Дротики складаються з наступних частин: голка, вставлена тупим кінцем у тіло дротика; металеве тіло дротика; стабілізатор польоту дротика. Стабілізатор польоту може містити такі елементи, як стабілізуюче оперення, захист оперення та хвостовика. Допускається використання дротиків, де голка і тіло дротика складають єдину деталь.
3. 5. Вимоги до мішені.
3. 5. 1. Усі мішені і дартс-автомати повинні відповідати вимогам Федерації.
3. 5. 2. Усі мішені розділені на сектори, яким відповідають від 1 до 20.
3. 5. 3. Внутрішнє вузьке кільце означає потроєння числа сектора і називається «тріпл», або кільце потроєння.
3. 5. 4. Зовнішнє вузьке кільце означає подвоєння числа сектора і називається «дабл», або кільце подвоєння.
3. 5. 5. Зовнішньому кільцю навколо центру відповідає число 25.
3. 5. 6. Внутрішньому центральному колу («бул-ай») відповідає число 50.
3. 5. 7. Всі дроти, що обмежують сектора, дабл, тріпл, центральні кола та смуги і в сукупності утворюють малюнок павутини, повинні бути міцно притиснуті до мішені.
3. 5. 8. Мішень кріпиться таким чином, щоб відстань від підлоги до центру «бул-ай» становила 173 см (5 футів 8 дюймів).
3. 5. 9. Всі зміни положення мішені або її заміна проводиться рефері, що відповідає за спортивний інвентар та обладнання.
3. 5. 10. Мішень повинна вішатися таким чином, щоб сектор 20 був темного кольору і знаходився суворо вгорі дошки.
3. 5. 11. На всіх змаганнях, що проводяться Федерацією, повинні використовуватися мішені затвердженого зразка (згідно з пунктом 3. 3. 2.) та дартс-автомати, що схвалені Федерацією.
3. 5. 12. Стандартні розміри мішені:
внутрішня ширина кілець дабл і тріпл = 8 мм;
внутрішній діаметр «бул-ай» = 12,7 мм;
внутрішній діаметр зовнішнього центрального кільця = 33,8 мм;
відстань від центру «бул-ай» до зовнішньої сторони дроту кільця дабл = 170мм;
відстань від центру «бул-ай» до зовнішньої сторони дроту кільця тріпл = 107 мм;
загальний діаметр мішені = 451мм ± 10 мм;
діаметр дроту = 1,5 мм.
3. 6. Робота суддівської колегії.
3. 6. 1. Суддівська колегія затверджується організацією, що проводить змагання, та Федерацією.
3. 6. 2. До складу суддівської колегії національного турніру входять:
- Головний суддя;
- Заступники головного судді;
- Головний секретар;
- Заступники головного секретаря;
- Старші судді;
- Судді в секторах;
- Секретар;
- Суддя - інформатор;
- Судді з інвентарю та обладнання;
- Судді - маркери (можливе виконання функцій спортсменами, що не беруть участі у матчі);
- Суддя на сцені при проведенні фінальної частини змагань;
- Лікар;
- Комендант.
3. 6. 3. Змагання регіонального рівня може проводити суддівська колегія у складі:
- Головний суддя;
- Головний секретар;
- Судді - маркери.
3. 6. 4. Керівництво проведенням змагань здійснює головна суддівська колегія у складі представника Організатора, головного судді і головного секретаря.
3. 6. 5. Головна суддівська колегія проводить змагання та вирішує спірні питання, керуючись цими Правилами та Положенням про змагання, визначає технічні результати, місця, які посіли учасники, організує нагородження переможців і призерів, формує протоколи результатів, оформляє звіт про проведення змагань та іншу звітну документацію.
3. 6. 6. Рішення головної суддівської колегії можуть бути переглянуті Організатором лише у випадку порушення суддівською колегією цих Правил або Положення про змагання. Дія Організатора щодо скасування рішення головної суддівської колегії може бути предметом розгляду Федерації або її структурного підрозділу.
3. 6. 7. Робота членів суддівської колегії повинна відповідати таким принципам: створення гравцям умов, що забезпечують в межах цих Правил досягнення високих спортивних результатів; неупереджене і справедливе рішення спірних питань; сумлінне ставлення до своїх обов'язків.
3. 6. 8. Гравцям, тренерам і керівникам команд заборонено втручатися в дії суддів або вступати з ними в сперечання.
3. 6. 9. Судді зобов'язані попереджати і припиняти всі випадки порушення Правил змагань.
3. 6. 10. Судді не мають права допомагати гравцеві або давати йому поради під час гри, за винятком оголошення рахунку в будь-який необхідний гравцю момент.
3. 6. 11. Судді під час виконання своїх обов'язків повинні мати відмінні знаки.
3. 6. 12. Керівники команд і тренери не можуть виконувати обов'язки суддів на тих змаганнях, в яких беруть участь їхні спортсмени, окрім обов’язків судді-маркера на мішені, де не грає спортсмен їхніх команд, або інших функцій на прохання Організатора змагань.
3. 7. Обов'язки та права учасників змагань.
3. 7. 1. Всі учасники (гравці, пари, команди), керівники та тренери зобов'язані знати і дотримуватися Правил змагань.
3. 7. 2. Керівник (представник) команди очолює колектив гравців і тренерів. Він несе відповідальність за дотримання всіма членами команди Правил змагань та Положення про змагання, дотримання розпорядку дня і дисципліни в команді.
Керівником команди може бути її тренер або один з гравців (капітан команди).
3. 7. 3. Керівник команди зобов'язаний:
3. 7. 3. 1. забезпечити своєчасне прибуття членів команди до місця проведення змагань;
3. 7. 3. 2. при проходженні мандатної комісії надати в головну суддівську колегію заявку на участь у змаганнях і інші документи, передбачені Положенням про змагання;
3. 7. 3. 3. своєчасно інформувати учасників команди про результати жеребкування та про всі рішення суддівської колегії;
3. 7. 3. 4. забезпечити участь членів команди в урочистих заходах (відкриття та закриття змагань, нагородження призерів і т. д.).
3. 7. 4. Керівник команди має право:
3. 7. 4. 1. бути присутнім на відкритих засіданнях суддівської колегії з правом дорадчого голосу;
3. 7. 4. 2. бути присутнім на жеребкуванні;
3. 7. 4. 3. звертатися до суддівської колегії з усним або письмовими протестами.
3. 7. 5. Тренер має право керувати тренувальної грою і розминкою своїх гравців у встановленому для цього місці.
3. 7. 6. Учасник зобов'язаний:
3. 7. 6. 1. дотримуватися Правил, і, де це необхідно, будь-яких додаткових Правил, викладених в Положенні про змагання;
3. 7. 6. 2. гравець, що стоїть у заявці команди першим, за відсутності капітана, тренера або керівника команди, зобов'язаний інформувати інших членів команди з усіх питань по цьому турнірі, які йому стануть відомі 3. 7. 6. 3. обмінятися рукостисканням з суперником і суддею до початку матчу і після його закінчення; від організаторів;
3. 7. 6. 4. після закінчення матчу здати судді, що проводитиме матч на даній мішені, картку реєстрації результатів, що заповнюється безпосередньо суддівською бригадою із зазначенням регламенту і ходу турніру, і цей суддя відповідає за правильність занесення результатів у картку;
3. 7. 6. 5. після закінчення матчу рефері підписує протокол, чітко вказуючи переможця матчу. Протокол повинен бути негайно наданий до секретаріату турніру гравцем, що перміг, або самим рефері.
3. 7. 6. 6. якщо відповідна вимога передбачена Організатором, мати протягом всього змагання знак, що засвідчує особу цього гравця до тих пір, поки суддя спеціально не звернеться з проханням зняти такий знак;
3. 7. 6. 7. у фінальних матчах знаходитися під спостереженням членів суддівської бригади, а в проміжках між кидками перебувати на місці, де його можуть бачити суперники, судді, глядачі і в деяких випадках і телеоператори;
3. 7. 6. 8. в ході гри зберігати мовчання;
3. 7. 6. 9. у момент виконання кидка суперником знаходитися не ближче 610 мм позаду суперника.
3. 7. 7. Учасник має право:
3. 7. 7. 1. знати заздалегідь час своєї наступної гри, матчу або черговість виконання кидків у складі команди;
3. 7. 7. 2. знати про просування гравців у ході турніру за схемою турніру;
3. 7. 7. 3. перебуваючи на рубежі кидка задавати питання рефері;
3. 7. 7. 4. перебуваючи на рубежі кидка в будь-який час протягом серії кидків проконсультуватися у рефері про рахунок матчу;
3. 7. 7. 5. налагодження або заміну інвентарю, що пройшов перевірку, до трьох хвилин;
3. 7. 7. 6. у виняткових випадках, зокрема, у разі виникнення проблем із здоров’ям, покинути ігрову зону під час матчу, але тільки з дозволу судді і не більше, ніж на 3 хвилини.
3. 7. 8. Гравцеві заборонено:
3. 7. 8. 1. куріння під час матчу;
3. 7. 8. 2. користуватися телефоном та іншими аудіо-пристроями;
3. 7. 8. 3. виступати більше, ніж за одну команду;
3. 7. 8. 4. бути суддею в тих змаганнях, в яких він бере участь, до того часу, коли він припиняє участь у турнірі, крім тих випадків, коли це передбачено Положенням про змагання;
3. 7. 8. 5. явно або через незнання порушувати Правила або Положення про проведення змагань.
3. 8. Учасники змагань.
3. 8. 1. До складу колективів, що беруть участь у змаганнях, входять гравці, керівники, представники, тренери та спонсори.
3. 8. 2. До змагань допускаються гравці, що задовольняють вимогам Положення про змагання і знайомі з Правилами змагань.
3. 8. 3. Гравці жіночої статі не мають права брати участіь у змаганнях чоловіків в особистому заліку, якщо інше не передбачено Положенням про змагання.
3. 9. Заявки на участь у змаганнях.
3. 9. 1. Вступні та інші внески учасників змагань не відшкодовуються, крім випадків, передбачених Організатором змагань, Федерацією або її структурними підрозділами.
3. 9. 2. Всі заявки оформляються на офіційних бланках, які повинні бути акуратно заповнені і повернені разом з необхідним заявочним внеском до певного часу. Дозволяється сплата заявочного внеску на змаганнях при реєстрації або жеребкуванні.
3. 9. 3. Будь-яка неправильно оформлена заявка або подана з порушенням правил подачі, повинна бути відхилена організаторами.
3. 9. 4. Будь-який гравець, пара, змішана пара або команда не можуть бути заявлені більше одного разу на одне змагання.
3. 9. 5. Ніхто з гравців не має права грати відразу за кілька команд в одному змаганні.
3. 9. 6. Всі гравці, що беруть участь в турнірі, повинні виступати під своїми іменами і прізвищами.
3. 9. 7. Якщо не обумовлюється інше, то всі заявочні внески йдуть виключно на:
3. 9. 7. 1. покриття витрат з проведення змагань;
3. 9. 7. 2. популяризацію дартс;
3. 9. 7. 3. внески в різні благодійні фонди.
3. 9. 8. Заповнення бланка - заявки учасника і прийняття цієї заявки означає визнання цим учасником всіх Правил даного змагання.
3. 9. 9. Організатор залишає за собою право відмовити в участі будь-якому учаснику на будь якій стадії до турніру або під час його проведення, або анулювати результати зустрічей гравця або команди після закінчення даного турніру.
3. 9. 10. Всі учасники будь-якого турніру мають пройти реєстрацію у встановлений організаторами час. Кожен учасник турніру, який не пройшов реєстрацію у встановлений час, повинен бути виключений з цього турніру, причому його заявочний внесок йому не повертається.
3. 10. Жеребкування і контроль проведення змагань.
3. 10. 1. Розподіл місць для виконання вправи і черговість ігор учасників визначається Організатором шляхом жеребкування. Метод жеребкування пропонується секретаріатом і узгоджується з суддівською колегією.
3. 10. 2. Жеребкування проводиться під керівництвом головного секретаря. Про місце і час проведення жеребкування оголошується заздалегідь. При жеребкуванні можуть бути присутніми керівники та тренери команд.
3. 10. 3. У випадку, коли відома точна кількість учасників у певному виді змагань, секретар називає учасника в черговості заявлених спортсменів, а секретар виймає фішку, кубик або інший предмет з номерним знаком і даному спортсменові присвоюється цей номер. Він вписується в ігрову сітку на те місце, яке відповідає його номеру.
3. 10. 4. У випадку, коли реєстрація проводиться в день змагань, учасник після реєстрації виймає з мішечка предмет з номерним знаком і суддя вписує його в ігрову сітку.
3. 10. 5. Якщо організатори «сіють» найсильніших спортсменів, то їх номери, відповідно сітці змагань, в жеребкуванні не беруть участь.
3. 10. 6. Якщо ігрових місць недостатньо для одночасної гри всіх учасників, вони розділяються на дивізіони по декілька учасників і грають по черзі (по змінах), при можливості - рівномірно.
3. 10. 7. Схема жеребкування повинна бути оприлюднена перед початком жеребкування за 12 годин до початку змагань. Про зміни порядку жеребкування слід повідомити до 18 години дня, що передує ігровому.
3. 10. 8. Жеребкування учасників проводиться тільки один раз перед початком змагань або перед кожним новим видом змагань.
3. 10. 9. У командних змаганнях, коли всі гравці кидають по черзі, порядок виходу кожного гравця на кидок повинен бути відображений на інформаційному табло або щиті перед першим кидком в матчі.
3. 10. 10. Схеми з результатами жеребкування повинні бути надані по можливості біля суддівського столика, у друкованій програмі турніру і в будь-якому іншому зручному для гравця місці.
3. 10. 11. Час, вказаний на схемі результатів жеребкування, є суто орієнтовним, і кожен учасник повинен бути готовим до початку свого матчу, принаймні за 45 хвилин до вказаного часу.
3. 10. 12. Будь-якому учаснику, викликаному для гри в лезі, сеті або матчі, який не з’явився до місця змагань протягом 3 хвилин, зараховується поразка в даному лезі, сеті, або матчі, причому заявочний внесок не повертається.
3. 10. 13. Якщо учасник або команда, викликані для гри, не з'явилися з поважних причин, то зустріч може бути перенесена за спеціальним рішенням.
3. 11. Заміна гравців.
3. 11. 1. В особистому, парному турнірі, а також у змаганнях змішаних пар (міксті) заміни не допускаються.
3. 11. 2. У командному турнірі заміни забороняються після початку першого матчу команди, якщо ішне не передбачене Положенням про змагання. Якщо обставини не дозволяють продовжити матч без проведення заміни, рішення про можливість заміни приймається Організатором змагань.
3. 11. 3. У виняткових випадках в командному турнірі можлива заміна гравця під час гри (внаслідок отриманої травми, погіршення стану здоров’я, що підтверджене висновком лікаря змагань про неможливість даного гравця брати участь у даному турнірі або виді змагань).
3. 12. Перерви при виконанні.
3. 12. 1. Вправа, перервана з технічних причин або інших обставин, має бути закінчено в той же день, а якщо це неможливо, то за розпорядженням головного судді змагань закінчення вправи переноситься на наступний день, всі результати і черговість кидків зберігаються.
3. 12. 2. Гравці мають право на використання тайм-ауту тільки в тому випадку, коли гра складається більш, ніж з одного сету. При схемі ігри з одного сету використовувати тайм-аут не дозволяється.
3. 12. 3. У випадку, якщо гра складається з 3-х сетів, кожен учасник може скористатися тайм-аутом лише один раз. У схемі гри з п'яти - семи сетів, кожен учасник може скористатися тайм-аутом два рази, з дев'яти - одинадцяти сетів - три рази, з тринадцяти і більше сетів - чотири рази.
3. 13. Покарання за порушення правил.
3. 13. 1. Будь-який учасник, що порушив Правила під час будь-якого змагання, може бути попереджений або дискваліфікований на це змагання. Повторне попередження тягне за собою дискваліфікацію на це змагання.
3. 13. 2. Будь-який учасник, визнаний в умисному програші легу, сету або матчу, повинен бути дискваліфікованим в цьому змаганні.
3. 13. 3. Федерація (Правління або Рада) виносять рішення про терміни дискваліфікації цього гравця або команди з усіх змагань.
3. 13. 4. Будь-який учасник, що порушив форму одягу, не допускається до участі у змаганнях.
3. 13. 5. Будь-який учасник, що порушив правило 3. 7. 8., знімається зі змагань.
3. 13. 6. У разі, якщо вчинки гравця або команди викликали наслідки, розцінені як такі, що завдають шкоди репутації дартс як виду спорту, то такі дії гравця або команди розглядаються уповноваженим органом Федерації, який виносить рішення про накладення на винних відповідного стягнення (штрафу, тимчасової дискваліфікації та ін.).
3. 13. 7. Якщо протягом матчу учасник помічений у нанесенні образ суперникові голосом або жестами, то він визнається винним у нанесенні шкоди репутації дартс і його вчинок підлягає розгляду дисциплінарною комісією.

4. Правила виконання вправ.
4. 1. Кидок.
4. 1. 1. Учасник повинен кидати дротики в мішень з положення стоячи, крім тих випадків, коли фізична сила або каліцтво не дозволяють гравцеві виконати цю вимогу.
4. 1. 2. Учасник повинен виконувати кидки дротиками послідовно, виключно один за одним.
4. 1. 3. Серія кидків складається з трьох дротиків, якщо тільки лег, сет або матч не можуть бути закінчені меншою кількістю дротиків.
4. 1. 4. Якщо учасник доторкнеться до будь-якого із дротиків, що знаходиться в мішені, під час виконання серії кидків, то ця серія вважається завершеною.
4. 1. 5. Будь-який дротик, що відскочив від мішені або випав з неї, не зараховується і не перекидається.
4. 2. Початок і закінчення.
4. 2. 1. У всіх змаганнях у дисципліні «501» та її різновидах, зокрема в тих, що вказані у п. 2.2.8., кожен лег починається з прямого старту (без обовїязкового потрапляння в сектор подвоєння – «дабл») і закінчується влученням в «дабл», якщо інше не встановлено Положенням про змагання.
4. 2. 2. Влучання в «бул-ай» оцінюється в 50 очок, і, якщо цього достатньо для завершення легу, сету або матчу, то в цьому випадку «бул-ай» вважається подвоєнням зони «25».
4. 2. 3. У грі використовується правило перебору очок. Воно застосовується в тому випадку, якщо учасник в серії набирає очок більше, ніж йому потрібно для закінчення. Очки, набрані під час цієї серії, не зараховуються, і рахунок повертається до того числа, яке було зафіксоване у цього гравця перед останньою серією його суперника.
4. 2. 4. Команда рефері «Гра закінчена!» («Гейм шот») лише тоді вважається дійсною, коли оголошена слідом за тим, як учасник витягнув дротики з мішені.
4. 2. 5. Якщо команда рефері «Гра закінчена!» Оголошується недійсною, то учасник отримує право продовжити дану серію з метою досягнення необхідного результату.
4. 2. 6. Якщо в результаті помилки, описаної в п. 4. 2. 5., учасник витягнув дротик (або дротики) з мішені, то рефері в цьому випадку зобов'язаний подбати про те, щоб цей дротик (дротики) був повернений на місце, максимально наближене до того, де він до цього перебував, і лише потім учасник може закінчити серію.
4.2.7. У разі, коли Положення про змагання передбачає певну кількість дротиків, за яку необхідно виконати вправу, воно має також передбачати методологію визначення переможця гри у випадку, коли жоден гравець, що бере участь у матчі, не виконав вправи.
4. 3. Ведення рахунку офіційних ігор.
4. 3. 1. Влучення дротика зараховується в тому випадку, якщо його голка знаходиться в мішені або торкається її так, що лист цигаркового паперу не проходить між ними і після оголошення результату, досягнутого після кидка цього дротика, він витягується гравцем з мішені.
4. 3. 2. Рахунок ведеться по цифрах, розташованими за кільцем подвоєння за кожним сектором, до якого ввійшов або якого торкається дротик.
4. 3. 3. Дротики витягуються з мішені гравцем, що їх кидав, але тільки після того, як рахунок оголошений рефері і зафіксовано маркером або дартс-автоматом.
4. 3. 4. Протест з приводу оголошеного або записаного рахунку не розглядається, якщо він зроблений після того, як дротики було витягнуто з мішені.
4. 3. 5. Правильність ведення рахунку та віднімання повинні перевірятися рефері та/або маркером. Гравці, що беруть участь у матчі, також мають право контролювати ведення рахунку.
4. 3. 6. Всі прохання гравця про перевірку стану рахунку повинні подаватися до початку наступного кидка цього гравця.
4. 3. 7. Поточний рахунок повинен відображатися на окремому аркуші або табло, ясно видимому гравцями і рефері.
4. 3. 8. Суддя або рефері не має права підказувати гравцеві, у які зони йому необхідно влучати.
4. 3. 9. Рефері повинен виступати в якості третейського судді при тлумачення Правил гри під час матчу і повинен, якщо необхідно, консультуватися зі лічильниками та іншими офіційно призначеними суддями перед оголошенням будь-яких результатів у ході цього матчу.
4. 4. Розминка.
4. 4. 1. Кожному гравцеві для розминки дозволяється до початку матчу здійснити кидки тільки шістьма дротиками в мішень, призначену для проведення матчу. Під час цього матчу не дозволяється проводити будь-яку додаткову розминку, якщо на це немає спеціального дозволу судді матчу.
4. 4. 2. При проведенні турніру за круговою системою розминка гравця обмежується трьома дротиками перед другою і наступними зустрічами.
4. 4. 3. Розминка на будь-яких інших мішенях, крім призначених для цієї мети, після початку змагань не допускається.
4. 4. 4. Мішені для розминки повинні перебувати в приміщенні, в якому проводиться турнір, або в неподалік розташованому приміщенні, причому розминатися на них можуть тільки гравці, які беруть участь в турнірі.
4. 5. Порядок і хід змагань.
4. 5. 1. Порядок гри визначається жеребом або спеціальним кидком до початку змагань.
4. 5. 2. Проведення спеціального кидку для визначення черговості учасників.
4. 5. 2. 1. У разі, коли Положення про змагання передбачає проведення спеціального кидку для визначення черговості учасників, учасники кидають по одному дротику, намагаючись влучити якомога ближче до цетру мішені.
4. 5. 2. 2. Дротик, що потрапив в «бул-ай» або кільце 25 і залишився там, повинен бути вийнятий з мішені гравцем до початку кидка суперника.
4. 5. 2. 3. Якщо дротик відскочив від мішені або випав з неї під час кидка, то учасник продовжує кидати до тих пір, поки дротик не залишиться в мішені.
4. 5. 2. 4. Якщо виявиться, що кинуті в «бул-ай» дротики знаходяться від нього на однаковій відстані, або обидва влучили в «бул-ай» або обидва влучили в зону «25», то гравці витягують свої дротики і повторюють кидки, але в зворотному порядку, поки рефері не ухвалить рішення щодо черговості кидків.
4. 5. 3. Переможець, за жеребом або за результатом спеціального кидка, починає всі непарні леги непарних сетів і всі парні леги парних сетів лег першим, а його суперник починає всі парні леги непарних сетів та всі непарні леги парних сетів. Рішення з цього питання виносить рефері.
4. 5. 4. Учасники змагань повинні грати під наглядом суддівської бригади.
4. 5. 5. Ніхто не може знаходитися в ігровій зоні, крім заявлених гравців та членів суддівської бригади.
4. 5. 6. В ході гри всі гравці зобов'язані зберігати тишу, і лише учасник, що знаходиться на лінії кидка, може задавати питання членам суддівської бригади. Не допускаються підказки з боку будь-якого іншого гравця, глядача або члена суддівської бригади.
4. 5. 7. Будь-яка особа, винна у порушенні правиа 4. 5. 6., повинна бути попередженою рефері. У випадку, якщо порушення допустив член команди, таке попередження виноситься в присутності капітана команди або іншого представника відповідного колективу. Будь-яке подальше порушення правила 4. 5. 6. під час того ж матчу повинно мати наслідком негайне вилучення порушника з місця проведення матчу. Вимовлений вголос питання або протест, звернений до рефері, не вважаються порушенням правила 4. 5. 6.
4. 5. 7. Учасник, що знаходиться на лінії кидка, має право в будь-який момент протягом серії кидків проконсультуватися у рефері про рахунок матчу.
4. 5. 8. Будь-які питання з приводу ведення рахунку або віднімання під час матчу, не допускаються, якщо цей конкретний лег вже закінчений.
4. 5. 9. У командних змаганнях, коли всі гравці кидають у мішень по черзі, порядок їх виходу на лінію кидка повинен бути визначений і відображений на інформаційному табло або щиті перед першим кидком в цьому лезі, сеті або матчі.
4. 5. 10. Будь-який протест повинен бути поданий рефері або іншому члену суддівської бригади в момент вчинення дії, що оскаржується. Рішення, викликане з цього приводу, в цей момент вважається остаточним і обов'язковим для виконання. Будь-який протест, поданий пізніше, не приймається.
4. 5. 11. Якщо інвентар гравця пошкоджений або загублений під час матчу, то цьому гравцеві дається три хвилини на його лагодження або заміну.
4. 5. 12. У виняткових випадках гравцеві дозволяється покинути ігрову зону під час матчу з дозволу судді не більше ніж на 3 хвилини.
4. 5. 13. Якщо під час матчу учасник помічений у нанесенні образи суперникові голосом або жестами, то він визнається винним у нанесенні шкоди репутації дартс, і його провина підлягає розгляду дисциплінарною комісією.
4. 6. «Тай - брейк».
4. 6. 1. У деяких змаганнях застосовується правило «тай-брейк», коли рахунок сетів у матчі стає рівним, і залишається зіграти один останній сет. Правила проведення тай-брейку в цьому випадку застосовується при грі останнього лега фінального сету в даному матчі або якщо гра складається з одного сету.
4. 6. 2. Для визначення черговості початку гри в останньому лезі фінального сету проводиться спеціальний кидок згідно з положеннями п. 4. 5. 2.
4. 6. 7. Правило тай-брейку застосовується лише у випадках, коли це передбачено Положенням про змагання.
4. 7. Результати гри.
4. 7. 1. Виступ кожного учасника фіксується постійно протягом всього турніру в офіційних протоколах, матчевих або реєстраційних картках.
4. 7. 2. Результати турніру вцілому або результати виступу окремих учасників можуть розсилатися за запитами в інші організації.
4. 7. 3. За підсумками рейтингових змагань Федерація розраховує рейтинг гравців.
4. 7. 4. Змагання можуть бути рейтинговими лише за умови проведення їх на мішенях або дартс-автоматах, що схвалені Федерацією, і мають розміри, що відповідають вимогам, вказаним в п. 3. 5.
4. 7. 5. Всеукраїнські рейтингові змагання повинні:
4. 7. 5. 1. бути включеними до календаря змагань Федерації;
4. 7. 5. 2. проводитися згідно цих Правил;
4. 7. 5. 3. контролюватися уповноваженим представником Федерації;
4. 7. 5. 4. проводиться відповідно до Положення, погодженого з Федерацією;
4. 7. 5. 5. Враховуватися при розрахунку рейтингу гравців в дартс, якщо нормативними документами Федерації не передбачено інше.
4. 7. 6. Підрахунок рейтингових очок здійснюється уповноваженим органом Федерації за заздалегідь визначеними правилами.
4. 7. 7. Рейтинг гравців оновлюється після проведення кожного рейтингового змагання.
5. Етикет проведення змагань.
5. 1. Екіпірування гравців.
5. 1. 1. Гравці мають бути охайно одягнутими.
5. 1. 2. Заборонено носити будь-яких головний убір без спеціального дозволу Організатора змагань.
5. 1. 3. Гравцям дозволяється надягати напульсники і стрічки на зап'ясті.
5. 1. 4. Гравцям не дозволяється під час гри на сцені надягати светри або жилетки поверх клубної або національної форми.
5. 1. 5. Учасники, що представляють свої регіони або клуби в турнірах під егідою Федерації, повинні носити форму регіону або клубу.
5. 1. 6. Форма має відповідати додатковим вимогам Організатора у разі наявності таких.
5. 2. Реклама.
5. 2. 1. Організатори турнірів можуть залишати за собою право використання будь-яких рекламних засобів для рекламування та проведення турніру.
5. 2. 2. Організатори турніру залишають за собою право захисту нтересів їхніх спонсорів у ході турніру.
5. 2. 3. Перед телетрансляцією певного етапу змагань офіційні представники Федерації, включаючи рефері, мають право вимагати від гравця зняти, прибрати або закрити будь-яку рекламу, гасло, логотип, що суперечать цим Правилам або нормативним документам у сфері реклами. У тому випадку, якщо учасник або команда відмовляється виконати таке прохання або вимогу, то вони повинні пропустити цей матч.
5. 2. 4. У випадку, якщо учасник або команда на сцені рекламують в ході турніру що-небудь шляхом застосування гасел, логотипу або будь-яким іншим чином, і це вступає в протиріччя з будь-яким з правил телевізійної реклами, то вони повинні пропустити цей матч.
5. 3. Паління.
5. 3. 1. Паління в ході матчу заборонено як гравцям, так і офіційним представникам Федерації.
5. 3. 2. Гравцям і офіційним представникам Федерації не дозволяється палити під час телевізійної зйомки відкриття, церемонії презентації, що проводяться на сцені.
5. 3. 3. В інтересах популяризації дартс, як виду спорту, Федерація та її структурні підрозділи залишають за собою право заборонити паління у всіх змаганнях з дартс, що проводяться під егідою Федерації.
5. 4. Використання напоїв.
5. 4. 1. Гравцям і офіційним особам забороняється продавати або вживати напої, що містять алкоголь, в приміщенні, де проводяться змагання з дартс, презентації змагань та церемонії нагородження, що знімаються телебаченням.
5. 4. 3. Будь-який учасник, що порушив правило 5. 4. 1., знімається зі змагань, а інформація про цей факт надсилається до його регіональної організації для прийняття відповідних рішень або санкцій.
5. 4. 4. Федерація та її структурні підрозділи залишають за собою право заборонити продаж алкогольних напоїв на всіх змаганнях з дартс, які проводяться під егідою Федерації з метою популяризації дартс.
6. Зміни та доповнення.
6. 1. Федерація залишає за собою право вносити зміни та доповнення цих Правил шляхом корегування або викладення в новій редакції окремих пунктів або документу вцілому.
Категория: Положение // Календарь турниров | Добавил: Мудрый (22.03.2013)
Просмотров: 1024 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Друзья сайта
  • ВсеукраЇнська Федерацїя Дартс

  • КРИВОРОЖСКАЯ ДАРТС ЛИГА

  • Федерация Дартс Луцк

  • Дартс онлайн трансляция

  • Darts Planet

  • КИЕВСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ ДАРТС
  • Погода